Консультація

Ваш кошик порожній

Дуже шкода. Додайте щось із Улюбленого чи гляньте на наші Новинки.


Дата: 22.9.2020

I. Загальні положення

1. Ці Загальні комерційні умови (далі за текстом – «ЗКУ») регулюють права та обов'язки, пов'язані з придбанням Товарів в інтернет-магазині www.astratex.ua і є невід'ємною частиною Договору купівлі-продажу, укладеного між Продавцем (оператором інтернет-магазину) і Покупцем. Укладаючи Договір купівлі-продажу, Покупець підтверджує, що він ознайомився з цими ЗКУ та погоджується з ними.

2. Ці ЗКУ набувають чинності 25. 7. 2024 р.


II. Визначення термінів

  • Інтернет-магазин – інтернет-магазин за адресою www.astratex.ua
  • Продавець – компанія ASTRATEX a.s., зареєстрована в торговельному реєстрі Міського суду м. Праги, розділ В, запис 27623, юридична адреса: Na Maninách 315/4, Holešovice, 170 00 Прага 7, ідентифікаційний номер: 25944355. Продавець також є оператором інтернет-магазину.
  • Споживач – будь-яка особа, яка поза межами своєї підприємницької діяльності або поза межами незалежного здійснення своєї професії укладає договір купівлі-продажу або веде переговори про укладення договору купівлі-продажу.
  • Підприємець – ASTRATEX не дозволяє підприємцям купувати з ідентифікаційним номером
  • Покупець – споживач, який укладає договір купівлі-продажу з Продавцем через інтернет-магазин.
  • Зареєстрований Покупець – Покупець, який створив і повністю завершив Реєстрацію в інтернет-магазині Продавця. Зареєстрованим Покупцем може бути лише Споживач, а не Підприємець.
  • Договір купівлі-продажу – договір, укладений між Продавцем і Покупцем через інтернет-магазин, предметом якого є купівля Товару.
  • Споживчий договір – договір купівлі-продажу, договір підряду або інші договори, передбачені Цивільним кодексом, якщо договірними сторонами є, з одного боку, споживач, а з іншого – Продавець.
  • Товар – товари або послуги, які Продавець пропонує для продажу через інтернет-магазин.
  • Кур'єр – договірний перевізник, який забезпечує транспортування Товару від Продавця до Покупця.
  • Робочі дні – дні календарного тижня з понеділка по п'ятницю, за винятком суботи, неділі та днів, на які припадають державні святкові дні відповідно до чинного законодавства.
  • Цивільний кодекс – закон № 89/2012 Збірника законів, Цивільний кодекс.
  • Код на знижку – набір з декількох букв і цифр, після введення яких у відповідне поле в кошику Покупцеві буде розрахована знижка на Товар. Коди знижок публікуються в рамках акцій або надсилаються електронною поштою.
  • Подарунковий сертифікат – сертифікат на знижку, придбаний через інтернет-магазин, який може бути в друкованому або електронному вигляді. Він містить код, після введення якого у відповідне поле в кошику інтернет-магазину з покупки Покупця віднімається вартість, зазначена на Подарунковому сертифікаті.
  • Повернення товару – простий спосіб повернення Товару.
  • Строк повернення – Продавець надає (якщо інше не зазначено, наприклад, у маркетинговій акції) всім Покупцям стандартний строк до 30 календарних днів для повернення з дати отримання Товару Покупцем.
  • Відгуки – всі відгуки на Astratex.ua надходять від перевірених Покупців. Кожен Покупець отримає унікальне посилання на відгук на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення, стосовно конкретного придбаного Товару. Для однієї покупки можна залишити лише один відгук. Після відправлення відгуку посилання деактивується.
  • Клуб Astratex – програма лояльності (за умови реєстрації – див. нижче), за допомогою якої Покупець може отримувати бонуси та спеціальні винагороди у вигляді знижок або Кредитів. Детальні умови програми нижче в розділі Реєстрація.
  • Реєстрація – можливість Покупця створити власний обліковий запис в інтернет-магазині і таким чином створити Профіль Покупця (далі за текстом – «Обліковий запис»). В Обліковому записі Покупця зберігається інформація про Покупця (зокрема, адреса електронної пошти, ім'я, прізвище, адреса доставки та адреса виставлення рахунку, інформація про замовлення, повернення є обов'язковою), або інші необов'язкові дані, надані Покупцем за власним бажанням (наприклад, фотографія або дата народження). Покупець має можливість в будь-який час анулювати свій Обліковий запис. Більше в розділі «Реєстрація».
  • Кредити – зареєстрований Покупець за свої покупки в інтернет-магазині Продавця, створеному при Реєстрації, отримує Кредити (далі за текстом – «кешбек-кредити»).


III. Порядок укладення Договору купівлі-продажу

1. Пропозицією укласти Договір купівлі-продажу є розміщення Продавцем пропонованих Товарів на сайті інтернет-магазину; Договір купівлі-продажу укладається шляхом відправлення Покупцем замовлення. Відправляючи замовлення, Покупець погоджується з цими ЗКУ.

2. Товари в інтернет-магазині належним чином маркуються за найменуванням і, як правило, відображаються разом зі словесним описом, який містить інформацію про використані матеріали та інші характеристики Товару, причому якщо Товар виробляється в різних розмірах і кольорах, Покупець має можливість вибрати відповідний розмір і колір перед тим, як покласти Товар в кошик.

3. Покупець обирає Товар, включаючи його колір, розмір та інші параметри, якщо ці параметри є додатковими, і поміщає Товар у кошик, натиснувши на кнопку «Додати в кошик» («в кошик» або кнопку із зображенням кошика). В рамках процесу замовлення Товару Покупець має можливість повертатися до окремих етапів з метою перевірки та виправлення будь-яких помилок в замовленні.

4. До моменту, коли Покупець завершить процес замовлення, натиснувши на посилання «Відправити замовлення», і замовлення стане обов'язковим до виконання, Покупець має можливість на будь-якому етапі замовлення Товару скасувати його, перервавши окремі кроки, описані вище, що ведуть до оформлення замовлення Товару, і покинувши веб-сайт, на якому здійснюється замовлення Товару (інтернет-магазин).

5. Після відправлення юридично остаточного замовлення Товару Покупець отримає на вказану в замовленні адресу електронної пошти підтвердження замовлення, яке буде містити, серед іншого, номер замовлення та коротку інформацію про деталі укладеного Договору купівлі-продажу.

6. У зв'язку із замовленням Товару Продавець може зв'язатися з Покупцем по телефону за номером телефону, наданим Покупцем при оформленні замовлення, з питань, пов'язаних з виконанням Договору купівлі-продажу.

7. Договір купівлі-продажу може бути укладений чеською та англійською мовами.

8. Замовлення Покупця після його підтвердження як укладений Договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем архівується з метою його виконання і подальшої реєстрації. Якщо Покупець зареєстрований, замовлення доступне Покупцеві після входу в його Обліковий запис. Покупець має право анулювати Договір купівлі-продажу без будь-яких штрафних санкцій до моменту відправлення Товару. Покупець зобов'язаний повідомити Продавця про цей факт електронною поштою або телефоном. Зміни в замовленні та виправлення помилок можуть бути внесені до моменту передачі Товару для відправлення, за винятком змін способу оплати, які можуть бути внесені тільки за згодою Продавця.

9. В процесі замовлення Товару Покупець має можливість придбати додаткові послуги, пропоновані Продавцем. Це такі додаткові послуги:
  • „Захист від пошкодження або втрати“ – це послуга, при купівлі якої в разі втрати або пошкодження Товару перевізником Покупцеві надається спеціальне обслуговування, в рамках якого Продавець розгляне і вирішить ситуацію в пріоритетному порядку і негайно відправить новий Товар.
  • „Експрес-повернення коштів“ – це послуга, в рамках якої Продавець запевняє Покупця, що при поверненні Товару у зв'язку з відмовою від Договору купівлі-продажу або з будь-якої іншої причини Покупцеві надається особливе обслуговування, яке полягає в пріоритетній обробці такого повернення Товару та поверненні Покупцеві покупної ціни за такий Товар.

Додаткові послуги замовляються як окремі послуги понад Товари. Вартість додаткової послуги вказується в замовленні та сплачується разом з Товаром. Додаткові послуги за своєю природою виконуються в момент пакування та відправлення Товару, і їх виконання може відбутися до закінчення періоду відмови від Договору купівлі-продажу. У такому випадку Покупець не має права відмовитися від Договору купівлі-продажу щодо цих додаткових послуг. Додаткові послуги не надаються Підприємцям.


IV. Реєстрація Покупця в Клубі Astratex

Повні правила Клубу Astratex – тут https://www.astratex.ua/zagalni-polozhennja-ta-umovi-programi-lojalnosti-astratex-klub/.


V. Покупна ціна

1. Покупні ціни на Товари та Послуги вказані в інтернет-магазині з урахуванням ПДВ, а також будь-яких передбачених законом зборів або інших аналогічних грошових платежів. Вартість доставки Товару варіюється в залежності від обраного Покупцем способу доставки та оплати покупної ціни.

2. Покупна ціна, вказана на Товар під час оформлення замовлення, є обов'язковою для Продавця та Покупця і не може бути змінена після оформлення замовлення, навіть якщо Продавець згодом скоригує покупну ціну на Товар або буде проведена акція зі знижками.

3. Продавець залишає за собою право змінювати закупівельну ціну Товарів, що пропонуються для продажу через інтернет-магазин, а також організовувати рекламні акції зі знижками відповідно до чинного законодавства.

4. Продавець надає різні види знижок (за лояльність, об'єм, використання дисконтних кодів тощо). Кожна знижка може бути застосована лише один раз, якщо в умовах явно не вказано інше. У разі багаторазового використання або в разі застосування знижки з порушенням правил знижки або акції, Продавець має право відмовити в прийнятті такої знижки. Покупець буде проінформований і отримає можливість оформити замовлення без цієї знижки.

5. Подарункові сертифікати Подарунковий сертифікат є неподільним, тобто вся вартість, зазначена на подарунковому сертифікаті, повинна бути викуплена за одне замовлення. Якщо сума, вказана на подарунковому сертифікаті, перевищує загальну вартість одного замовлення, різниця не буде перенесена на новий подарунковий сертифікат, а невикористана сума не повертається. Подарункові сертифікати не можна обміняти на гроші. В одному замовленні можна використати до п'яти подарункових сертифікатів. На придбання подарункового сертифіката не поширюється дія коду на знижку, якщо не вказано інше. Придбання подарункового сертифіката не дає зареєстрованому Покупцеві права на отримання Кредитів.

6. Код на знижку На одне замовлення можна застосувати лише один код на знижку. Код на знижку не можна застосовувати при купівлі подарункового сертифіката.

7. Вартість використаних Кредитів від Реєстрації в Клубі Astratex або купона на знижку завжди розраховується пропорційно між усіма Товарами із замовлення (зі знижкою та без знижки). В разі повернення Товару із замовлення, до якого було застосовано код на знижку або Кредити, кошти будуть повернуті з урахуванням всіх таких знижок. Коди на знижку мають обмежений термін дії і можуть залежати від типу Товару, суми замовлення тощо, а також можуть бути використані лише до певної дати та за певних умов. Повернення або пред'явлення претензій до Товару не поновлює дію код на знижку. При поверненні Товару (включаючи замовлення, з будь-яких причин не забрані зареєстрованим Покупцем у перевізника), використані Кредити за покупку зареєстрованого Покупця на Рахунок Покупця не повертаються.


VI. Умови оплати

1. Оплата вартості покупки здійснюється виключно у гривні.

2. Покупець може вибрати в процесі оформлення замовлення один із способів оплати вартості Товару:
  • Оплата при отриманні: накладений платіж при отриманні Товару в пункті видачі партнера, готівкою або карткою.
  • Оплата заздалегідь (безготівковий розрахунок): оплата карткою;

3. Обраний спосіб оплати вартості покупки може бути змінений тільки після оформлення замовлення за згодою Продавця.

4. Додаткову інформацію про окремі способи оплати також можна знайти у вкладці інтернет-магазину Доставка та оплата.


VII. Умови поставки

1. Товар доставляється Продавцем виключно на території України.

2. Продавець зобов'язується поставити Покупцеві Товар разом з усіма частинами та комплектуючими відповідно до Договору купівлі-продажу. При оформленні замовлення Покупець може вибрати один з наступних способів доставки Товару:
  • особистий самовивіз в одному з наших партнерських відділень.

3. Продавець виконує свій обов'язок передати Товар Покупцеві в момент, коли він дозволить Покупцеві розпоряджатися Товаром у місці виконання зобов'язань і своєчасно повідомляє про це Покупця. Якщо Продавець повинен відвантажити Товар, Продавець зобов'язаний доставити Товар Покупцеві (Підприємцю) шляхом передачі його першому перевізнику для перевезення Покупцеві та надання Покупцеві можливості реалізувати його права за договором перевезення відносно перевізникові. Товар вважається доставленим Покупцеві – Споживачеві тільки в момент передачі йому Товару перевізником.

4. За умови наявності Товару на складі Продавець відправить Товар Покупцеві, як правило, протягом двох робочих днів з дати укладення Договору купівлі-продажу. Якщо Покупець вибрав як спосіб оплати безготівковий розрахунок, Товар зазвичай відвантажується протягом двох робочих днів з дня зарахування оплати покупної ціни на рахунок Продавця.

5. Терміни доставки Товарів, вказані на сайті, носять інформативний характер. Вони базуються на очікуваних термінах доставки від транспортних компаній.

6. Витрати на поштові витрати та упаковку, які Покупець вибрав у замовленні, несе Покупець, і ці витрати регулюються чинним прейскурантом Продавця. Вартість доставки Товару, а також інформація про способи доставки Товару Покупцеві доступні у вкладці інтернет-магазину Доставка та оплата.


VIII. Відмова від договору купівлі-продажу та розірвання договору за згодою сторін

1. Продавець має право відмовитися від укладеного з Покупцем Договору купівлі-продажу у випадку, якщо замовлений Товар більше не виробляється або не поставляється, а також у випадку очевидної помилки в ціні Товару (тобто ціни, яка явно відрізняється від звичайної ціни на цей тип/вид Товару).

2. Продавець також має право відмовитися від Договору купівлі-продажу у випадку, якщо Покупець не здійснив безготівковий платіж протягом одного робочого дня з дати укладення Договору купівлі-продажу.

3. Покупець може в будь-який момент з моменту укладення Договору купівлі-продажу до моменту відвантаження Товару Продавцем вимагати від Продавця розірвання Договору купівлі-продажу. Договір купівлі-продажу буде розірвано за згодою сторін у момент, коли Продавець повідомить Покупця про прийняття пропозиції про розірвання Договору купівлі-продажу.


IX. Умови відмови Покупця, який є Споживачем, від Договору купівлі-продажу

1. Відповідно до § 1829 Цивільного кодексу споживач має право відмовитися від договору купівлі-продажу без пояснення причин протягом 14 днів з моменту отримання Товару або з моменту отримання останньої поставки Товару, якщо покупка включає кілька видів Товару або Товар складається з декількох частин. На додаток до вищезазначеного законного права на відмову Покупець добровільно надає Покупцеві можливість повернути або обміняти Товар протягом 30 днів з моменту отримання Товару.

2. Процедура відмови від Договору:
  • Не пізніше, ніж на 30-й день після отримання Товару, Продавцю має бути надіслано повідомлення про намір відмовитися від договору.
  • Покупець зобов'язаний відправити Товар, по можливості разом із накладною та/або бланком-інструкцією щодо процедури повернення (або іншим ідентифікатором замовлення, наприклад, рахунком-фактурою, копією замовлення тощо), аби ми могли визначити, який саме Товар за яким Договором купівлі-продажу) партнеру: СП РОСАН (повернення Astratex) Відділення «Нова Пошта» №3, Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22 Тел.: +38 050 430 1 430 без невиправданої затримки, але не пізніше 30 днів після відмови від договору. Відповідно до § 1820 (1) (g) та § 1832 (3) Цивільного кодексу витрати на повернення Товару при відмові від Договору купівлі-продажу несе покупець. Товар, що повертається, не повинен мати ознак використання, бути неушкодженим і повним (включаючи комплектуючі). Після відмови від Договору купівлі-продажу Покупець несе відповідальність лише за зменшення вартості Товару внаслідок поводження з Товаром у спосіб, який не був необхідним для ознайомлення з природою та характеристиками Товару, включаючи його функціональність.

3. Після відмови Покупця від Договору купівлі-продажу Продавець повертає Покупцеві кошти без зайвої затримки, але не пізніше ніж протягом 14 днів з моменту опрацювання партнерами відмови від Договору купівлі-продажу, включаючи витрати на доставку, які відповідають найдешевшому способу доставки Товару, запропонованому Продавцем відповідно до § 1832 (2) Цивільного кодексу. Однак Продавець не зобов'язаний повертати Покупцеві отримані кошти до того, як Покупець передасть Товар Продавцю або доведе, що він відправив Товар Продавцю, в залежності від того, яка з подій відбудеться раніше.

4. Відповідно до положень § 1832 (1) Цивільного кодексу, якщо Покупець відмовляється від Договору купівлі-продажу, всі кошти, отримані Продавцем від нього за Договором купівлі-продажу, будуть повернуті йому без невиправданої затримки, не пізніше ніж протягом чотирнадцяти днів з моменту опрацювання партнерами відмови від договору, за винятком так званих Додаткових послуг. Покупець обирає спосіб повернення коштів в супровідному листі до пакета повернення. Для повернення коштів необхідно надати номер особистої банківської карти Покупця. Тільки якщо цей спосіб повернення коштів неможливий, Продавець поверне кошти Покупцеві після взаємної домовленості банківським переказом. Покупцеві будуть повернуті кошти, отримані в інший спосіб, тільки якщо Покупець погодиться на це і якщо не буде понесено додаткових витрат. Гроші не можуть бути повернуті на номери рахунків платіжних систем (погашення позик, кредитів, заощаджень тощо).

5. Право на акційну вигоду (подарунок, знижку або іншу перевагу) надається, якщо замовлення відповідає всім правилам оголошеної на даний момент акції. В разі відмови Покупця від Договору купівлі-продажу це право втрачає силу. Покупець зобов'язаний повернути подарунок разом з неякісним Товаром Продавцю. Якщо Покупець повертає лише частину Товару і вартість залишеного Товару не перевищує зазначений поріг для отримання права на подарунок, Покупець також зобов'язаний повернути подарунок. В іншому випадку з нього буде стягнута звичайна ціна подарунка.


X. Права на компенсацію за дефекти, гарантія

1. Продавець несе відповідальність перед Покупцем за відсутність дефектів Товару при його отриманні. Зокрема, Продавець несе відповідальність перед Покупцем за те, що в момент, коли ризик пошкодження Товару перейшов на Покупця,
  • товар має характеристики, узгоджені сторонами, а за відсутності угоди – характеристики, описані Продавцем або виробником або очікувані Покупцем з огляду на характер Товару та на підставі здійсненої ними реклами,
  • Товар придатний для використання з метою, визначеною Продавцем для його використання, або з метою, з якою Товар такого типу зазвичай використовується,
  • Товар відповідає за якістю або виготовленням узгодженому зразку або моделі, якщо якість або технічне рішення було визначено згідно з узгодженим зразком або моделлю,
  • Товар має відповідну кількість, міру або вагу; та
  • Товар відповідає вимогам законодавства.
2. Покупець має право скористатися правом на пред'явлення претензій щодо будь-якого дефекту, який виник у Товарі, протягом двадцяти чотирьох місяців з моменту його отримання. Вищезазначене не стосується:
  • Товару, проданого за нижчою ціною за наявності дефекту, за який було погоджено нижчу ціну,
  • зносу Товару, спричиненого його нормальним використанням,
  • у випадку вживаного Товару – дефекту, який відповідає рівню використання або зносу, який Товар мав при отриманні Покупцем, або
  • якщо цього вимагає характер справи.

3. Якщо дефект товару є істотним порушенням Договору купівлі-продажу, Покупець має право:

  • на усунення дефекту шляхом поставки нового Товару без дефектів або поставки відсутнього Товару, якщо це не є нерозумним з огляду на характер дефекту, але якщо дефект стосується лише частини Товару, Покупець може вимагати лише заміни частини; якщо це неможливо, він може відмовитися від Договору купівлі-продажу. Однак якщо це є неадекватним через характер дефекту, особливо якщо дефект можна усунути без невиправданої затримки, Покупець має право на безкоштовне усунення дефекту;
  • усунути недолік шляхом ремонту Товару;
  • обґрунтовану знижку з ціни придбання; або
  • відмовитися від Договору купівлі-продажу.
  • Покупець зобов'язаний повідомити Продавця про право, яке він обрав, під час повідомлення про дефект або без невиправданої затримки після повідомлення про дефект. Покупець не може змінити зроблений вибір без згоди Продавця; це не стосується випадків, коли Покупець вимагав усунення дефекту, який виявився невиправним. Якщо Продавець не усуне дефекти протягом розумного періоду часу або якщо Покупець буде повідомлений про те, що дефекти не будуть усунуті, Покупець може вимагати знижки з покупної ціни замість усунення дефектів, або може відмовитися від Договору купівлі-продажу. Покупець має право на знижку, навіть якщо Продавець не може поставити новий товар без дефектів, замінити його частину або відремонтувати товар, а також якщо Продавець не може забезпечити усунення недоліків протягом адекватного строку або якщо Покупець матиме значні труднощі в забезпеченні усунення недоліків.

    4. Якщо дефект є незначним порушенням Договору купівлі-продажу, Покупець має право на усунення дефекту або на знижку з покупної ціни. Поки Покупець не скористається правом на знижку з покупної ціни або не відмовиться від Договору купівлі-продажу, Продавець може поставити те, чого не вистачає, або виправити юридичні недоліки. Інші дефекти можуть бути усунені Продавцем на його розсуд шляхом ремонту товару або надання нового товару. Якщо Продавець своєчасно не усуне дефект Товару або відмовиться усунути дефект Товару, Покупець має право вимагати знижку з покупної ціни або відмовитися від Договору купівлі-продажу. Покупець не може змінити зроблений вибір без згоди Продавця.

    5. Покупець має право на доставку нового Товару або заміну деталей навіть у випадку усунення дефекту, якщо Товар не може бути використаний належним чином через повторне виявлення дефекту після ремонту або через більшу кількість дефектів. У такому випадку Покупець має право відмовитися від договору.

    6. Якщо на Товарі, його упаковці, в інструкції, що додається до Товару, або в рекламі вказано термін, протягом якого товар може використовуватися відповідно до інших правових норм, Продавець надає Покупцеві гарантію якості в цьому обсязі. Гарантуючи якість, Продавець зобов'язується, що Товар буде придатний для використання за своїм звичайним призначенням або збереже свої звичайні характеристики протягом певного періоду часу. Гарантійний строк починається з моменту передачі Товару Покупцеві; якщо Товар був відвантажений на підставі Договору купівлі-продажу, то з моменту прибуття Товару до місця призначення. Покупець не має права на гарантію, якщо дефект викликаний зовнішньою подією після того, як ризик пошкодження Товару перейшов на Покупця. Це не стосується випадків, коли дефект виник з вини Продавця.

    7. Права, пов'язані з дефектами, реалізуються у Продавця (далі за текстом – «претензії»). Претензія може бути пред'явлена на підставі повідомлення про претензію, надісланого Покупцем разом із відповідним Товаром, на адресу: СП РОСАН (повернення Astratex) Відділення «Нова Пошта» №3, Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22 Тел.: +38 050 430 1 430. Якщо Покупець скористається правом компенсації за дефекти, Продавець повинен письмово підтвердити, коли він скористався цим правом, а також ремонт і тривалість ремонту.


    XI. Особливі положення щодо розгляду претензій Покупця, який є споживачем

    1. Продавець або уповноважений ним працівник приймає рішення щодо претензії негайно, у складних випадках – протягом трьох робочих днів. Цей строк не включає час, необхідний для проведення професійної оцінки дефекту відповідно до типу Товару. Претензії, включаючи усунення дефектів, повинні бути вирішені без невиправданої затримки, не пізніше 30 днів з дати опрацювання пред'явленої претензії, якщо Продавець і Покупець не домовляться про більш тривалий термін. Після закінчення цього терміну Покупець має такі ж права, як якщо б мова йшла про дефект, який неможливо усунути.

    2. Продавець зобов'язаний видати Покупцеві письмове підтвердження того, коли Покупець скористався своїм правом, який зміст претензії і якого способу вирішення претензії вимагає Покупець, а також підтвердження дати й способу вирішення претензії, включаючи підтвердження ремонту і його тривалості, або письмове обґрунтування відхилення претензії. Вся вищезазначена інформація надсилається Покупцю електронною поштою (додається підтвердження отримання претензії та акт претензії).

    3. Відповідно до положень § 1820 (1) (j) Цивільного кодексу Продавець повідомляє, що Покупець може звернутися з позасудовою скаргою до інспекційного органу, яким є Чеська торгова інспекція. Чеська торгова інспекція розглядає скарги споживачів у позасудовому порядку в порядку та на умовах, визначених відповідним законодавством.


    XII. Захист персональних даних

    Необхідну інформацію про обробку персональних даних можна знайти тут: https://www.astratex.ua/zakhist-personalnikh-danikh/.


    XIII. Вирішення суперечок

    1. Будь-які взаємні суперечки між Продавцем і Покупцем підлягають остаточному вирішенню в судах загальної юрисдикції.

    2. Відповідно до Закону № 634/1992 Зб. «Про захист прав споживачів», в чинній редакції, покупець, який є споживачем, має право на позасудове врегулювання споживчої суперечки, що випливає з договору купівлі-продажу або договору про надання послуг. По відношенню до Продавця органом, уповноваженим здійснювати позасудове вирішення суперечок, є, зокрема, Чеська торгова інспекція (https://www.coi.cz/). Додаткову інформацію можна знайти на веб-сайті Чеської торгової інспекції.

    3. Досудове врегулювання споживчої суперечки ініціюється виключно на вимогу споживача і тільки в тому випадку, якщо суперечку не вдалося вирішити безпосередньо з Продавцем. Заява може бути подана не пізніше 1 року з дня, коли споживач вперше реалізував своє право, яке є предметом суперечки, у Продавця.

    4. Споживач має право ініціювати позасудове врегулювання суперечки в режимі онлайн за допомогою платформи ODR, доступної на веб-сайті https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    5. Покупець також може звернутися за консультацією щодо своїх споживчих прав до компанії dTest, o.p.s. за адресою www.dtest.cz/poradna або за телефоном 299 149 009.

    6. Продавець зобов'язується переважно прагнути до позасудового вирішення суперечок з Покупцем, якщо тільки Покупець це не відхилить. Позасудове врегулювання суперечки можна також здійснити за допомогою сервісу YourComplaints.cz на сайті www.vasestiznosti.cz.

    7. Ця процедура не є медіацією відповідно до Закону № 202/2012 Зб. законів «Про медіацію», в чинній редакції, або арбітражем відповідно до Закону № 216/1994 Зб. законів «Про арбітраж та виконання арбітражних рішень», в чинній редакції, і її використання не впливає на право сторін подати свою претензію до Чеської торгової інспекції або до суду.

    8. Під час переговорів про позасудове врегулювання суперечки строки позовної давності, передбачені Цивільним кодексом, не перебігають і не починають перебігати, доки одна зі сторін суперечки прямо не відмовилася від продовження переговорів.

    9. Нагляд за дотриманням зобов'язань, передбачених Законом № 634/1992 Зб. «про захист прав споживачів», в чинній редакції, здійснює Чеська торгова інспекція (https://www.coi.cz/).


    XIV. Заключні положення

    Ці комерційні умови є дійсними та чинними в редакції, зазначеній на веб-сайті Продавця на дату відправлення електронного замовлення Покупцем. Відповідна версія умов також надсилається Покупцеві разом із підтвердженням замовлення. Положення умов можуть бути змінені.