+380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) +380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00)

+380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) +380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) з 9:00 до 17:00

Консультування
0
До безкоштовної доставки залишається 9999,- Грн

Торговельні умови


Дата: 22.9.2020

I. Загальні положення

1. Ці загальні умови торговельної діяльності (далі як „ЗТУ“) регулюють права та обов'язки, пов'язані з придбанням товарів в інтернет-магазині www.astratex.ua і є невід'ємною частиною договору купівлі-продажу, укладеного між продавцем (оператором інтернет-магазину) та покупцем. Укладаючи договір купівлі-продажу, покупець підтверджує, що ознайомився з цими ЗТУ та погоджується з ними.
 
2. Зазначені ЗТУ є дійсними від 15. 9. 2020.
 

II. Визначення термінів

Інтернет-магазин – інтернет-магазин розташований на домені www.astratex.ua
 
Продавець – компанія ASTRATEX s.r.o., зареєстрована в торговельному реєстрі Міського суду в Празі, розділ C, папка 163465, за адресою: Na Maninách 315/4, Holešovice, 170 00 Praha 7, ідентифікаційний номер: 25944355, в особі власника Ing. Petra Víta. Продавець являється оператором інтернет-магазину.

Покупець – споживач або підприємець, який укладає з продавцем договір купівлі-продажу через інтернет-магазин.

Споживач – є будь-яка особа, яка поза сферою своєї підприємницької діяльності або поза сферою самостійного виконання своєї професії, укладає договір з підприємцем або іншим чином з ним буде пов'язаний.

Договір купівлі-продажу – договір, укладений між продавцем і покупцем через інтернет-магазин, предметом якого є придбання товару.

Споживчий договір – договір купівлі-продажу, контракт чи інші договори укладені відповідно до Цивільного кодексу, якщо сторонами договору є з одного боку споживач, а з іншого продавець.

Товари – речі, які продавець надає для продажу через інтернет-магазин.

Кур'єр – перевізник за договором, який забезпечує перевезення товарів від продавця до покупця.

Робочі дні – дні календарного тижня з понеділка по п’ятницю, за винятком суботи, неділі та днів, які відповідно до чинного законодавства є державними святами.

Код на знижку – поєднання декількох літер та цифр, після введення яких у відповідне поле в кошику, буде розрахована знижка на товар покупцю. Коди на знижку публікуються в рамках проведення акцій або шляхом надсилання на e-mail.

Astratex клуб більше на https://www.astratex.ua/astratex-klub/

III. Порядок укладення договору купівлі-продажу

1. Пропозицією щодо укладення договору купівлі-продажу (офертою) є розміщення запропонованого товару продавцем на сторінках інтернет-магазину. Договір купівлі-продажу укладається шляхом надсилання замовлення покупцеві. Відправляючи замовлення, покупець погоджується з торговельними умовами.

2. Товари в інтернет-магазині позначені назвою та зазвичай зображуються разом із словесним описом, що містить інформацію про використані матеріали чи інші властивості товару, у випадку якщо товар виготовлений в різних розмірах та кольорах, покупець має можливість вибрати відповідний розмір та колір перед тим, як помістити товар до "кошика".

3. Покупець проводить вибір товару, враховуючи колір, розміри та інші параметри, якщо ці параметри не є обов’язковими, тоді товар можна помістити до кошика шляхом натиску на кнопку «Додати в кошик» («в кошик» або кнопку із символом кошика). В рамках процесу замовлення товару, покупець має можливість повернутися до окремих етапів з метою проведення перевірки чи можливих виправлень помилок у замовленні.

4. До того моменту, поки покупець не завершить процес замовлення, натиснувши на посилання «Оформити замовлення», і замовлення не стане обов’язковим, покупець має можливість на будь-якому етапі процесу замовлення товарів скасувати оформлення замовлення, перервавши попередньо виконані дії для замовлення та покинути інтернет-сторінку, на якій проходив процес замовлення товару.

5. Після оформлення зобов’язального замовлення товару, покупець отримає на свій e-mail, який був зазначений в замовленні, підтвердження замовлення з номером замовлення та зведеними даними укладеного договору купівлі-продажу.
 
6. У зв’язку із замовленням товару, продавець може зв’язатися з покупцем за допомогою телефонного дзвінка на номер, який був наданий покупцем під час оформлення замовлення, при виникненні запитань, пов’язаних з виконанням договору купівлі-продажу.
 
7. Замовлення покупця після його підтвердження, вважається укладеним договором купівлі-продажу між покупцем та продавцем з метою його виконання та подальшого обліку і є доступним для покупця після входу в його особистий кабінет. Покупець має право скасувати замовлення, тобто відкликати свою пропозицію щодо укладення договору купівлі-продажу без будь-яких санкцій до моменту відправки товару. Покупець зобов'язаний повідомити продавця про цей факт за допомогою електронної пошти або телефону. Змінювати замовлення та виправляти помилки є можливим до моменту, поки товар не буде переданий для відвантаження.

IV. Продажна ціна

1. Продажні ціни на товари та послуги в інтернет-магазині вказані з урахуванням ПДВ та інших зборів, передбачених законодавством. Вартість доставки товару може змінюватися в залежності від обраного способу доставки та оплати.
 
2. Продажна ціна що зазначена у товарах на момент оформлення замовлення, є продажною ціною обов'язковою як для продавця, так і для покупця, і не може бути змінена після оформлення замовлення, навіть за умови, якщо продавець згодом змінить продажну ціну на товар або надасть рекламну знижку. При обміні одного і того ж товару на інший розмір для покупця залишається дійсною ціна, яка була під час оформлення ним замовлення. У випадку, якщо покупець потребує обмін на інший вид товару, дійсною є ціна, яка діє на момент оформлення обміну, і покупець не може скористатися знижкою, бонусами зі скарбнички або використати код на знижку, який був застосований у попередньому замовленні.
 
3. Продавець залишає за собою право змінювати продажну ціну на товари, що пропонуються до продажу через інтернет-магазин, та організовувати рекламні знижки та акції, відповідно до чинного законодавства.
 
4. Продавець надає різні види знижок (за лояльність, обсяг, за використання кодів на знижку тощо). Кожну знижку можна застосувати лише один раз, якщо не вказано інакше. У разі багаторазового використання або у випадку, якщо знижка буде застосована з порушенням правил самої знижки або акції, продавець має право відхилити таку знижку. Покупець буде проінформований і йому буде запропонована можливість зробити замовлення без цієї знижки. У разі виникнення непорозуміння у застосуванні знижки, застосовується роз'яснення щодо використання від продавця.
 
Код на знижку. В одному замовленні може бути застосований лише один код на знижку. Код на знижку не можна використати для покупки подарункового сертифіката.
 
Про програму лояльності більше на https://www.astratex.ua/astratex-klub/
 

V. Умови оплати

1. Оплата вартості покупки здійснюється в українській гривні.

2. Покупець може вибрати в процесі оформлення замовлення спосіб оплати вартості товару:

  • Оплата при отриманні: готівкою при отриманні товару від кур'єра; готівкою або картою.
  • Передоплата (безготівковий платіж): оплата картою.

3. Вибраний спосіб оплати вартості товару після оформлення замовлення може бути змінено лише за погодженням з продавцем.
 

VI. Умови доставкм

1. Товари доставляються продавцем виключно на територію України.

2. Продавець зобов'язується доставити товар покупцю разом з усіма комплектуючими елементами чи аксесуарами, згідно з договором купівлі-продажу. Покупець при оформленні замовлення може вибрати один з наступних способів доставки товару:
  • доставка кур'єром за адресою вказаною в замовленні
  • безпосереднє вивезення з пункту видачі в одному з пунктів видачі партнерів
Обов'язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент здачі товару перевізникові або організації зв'язку для доставки покупцеві.

3. За умови наявності товару на складі, продавець, як правило, надсилає товар покупцеві протягом двох робочих днів від моменту укладення договору купівлі-продажу. Якщо покупець вибрав безготівковий спосіб оплати, товар, як правило, відправляється протягом двох робочих днів з дня, коли оплата вартості товару буде зарахована на рахунок продавця.

4. Терміни доставки товарів, які вказані на веб-сайті, є інформативними. Вони визначаються на основі можливих термінів доставки транспортних компаній.
 
5. Витрати за відправку та упаковку, які покупець вибрав у замовленні, несе покупець, і ці витрати регулюються чинним прейскурантом продавця.
 

VII. Відмова від договору купівлі-продажу та скасування договору за домовленістю

1. Продавець має право відмовитися від договору, укладеного з покупцем, якщо замовлений товар більше не виробляється і не доставляється, а також у разі явної помилки в ціні товару (тобто ціни, яка очевидно, відрізняється від звичайної ціни для даного типу/виду товару).

2. Продавець також має право відмовитися від договору, якщо покупець не здійснить безготівкову форму оплати протягом одного робочого дня з дати укладення договору купівлі-продажу.

3. Покупець може в будь-який час від моменту укладення договору купівлі-продажу до моменту відправлення товару продавцем, попросити продавця скасувати договір купівлі-продажу. Договір купівлі-продажу буде скасовано за домовленістю сторін у той момент, коли продавець повідомить покупця про прийняття пропозиції про скасування договору купівлі-продажу.
 

VIII. Умови розірвання договору з боку покупця, який є споживачем

1. Споживач має право розірвати договір купівлі-продажу без причин протягом 14 днів з моменту отримання товару, а саме: з моменту отримання останньої поставки товару, якщо обсяг покупки містить кілька видів товарів або товар складається з декількох частин.

2. Порядок розірвання договору:
  • Не пізніше 14-го дня після отримання товару продавцю має бути надіслана інформація про намір розірвати договір.
  • Покупець зобов’язаний надіслати товар разом з накладною на адресу продавця: м. Львів, вул. Угорська, 22, 79000, Україна (Відділення «Нова Пошта» № 3), без зайвої затримки, але не пізніше ніж до 14 днів з моменту розірвання договору. Покупець несе витрати, пов'язані з поверненням товару у зв'язку з розірванням договору купівлі-продажу. Повернутий товар не повинен мати ознак використання, бути неушкодженим та укомплектованим (включаючи аксесуари).
3.  Після розірвання покупцем договору, продавець зобов'язується повернути покупцеві кошти баз затримки, включаючи витрати на доставку, які відповідають найдешевшому способу, який передбачений продавцем. Однак, продавець не зобов'язаний повертати кошти покупцю до моменту відправки ним товару, чи до моменту отримання товару продавцем.

4. Покупець погоджується з тим, що продавець поверне прийняті ним кошти шляхом безготівкового переказу на банківський рахунок, який покупець вкаже у скасуванні договору купівлі-продажу, або повідомить продавцю іншим чином у зв'язку з відмовою від договору. Непередбачено повернення коштів в рахунок платіжних зобов'язань (оплата позики, кредиту, депозиту тощо.). Для повернення коштів, покупцем має бути зазначено виключно номер особистого банківського рахунку.

5. Право на акційну вигоду (подарунок, знижку чи іншу перевагу) виникає, якщо замовлення відповідає усім правилам актуально проведеної акції. У разі відмови покупця від договору купівлі-продажу, це право втрачає свою чинність. Подарунок необхідно повернути разом з товаром, який не влаштовує. Якщо покупець повертає лише частину замовленого товару, а решта залишених товарів не досягає встановленого ліміту для отримання подарунку, то подарунок необхідно також повернути. В іншому випадку, з покупця буде вирахувана звичайна ціна подарунку.
 
 
 

IX. Права з неналежного виконання, гарантія

1.  Продавець повинен передати покупцеві товар належної якості. Зокрема, продавець несе відповідальність перед покупцем, що на момент, коли покупець придбав товар:

  • придбаний товар має характеристики, узгоджені сторонами, і у разі відсутності домовленості, має ті характеристики, які були зазначені продавцем чи виробником, або ж на які продавець розраховував на основі реклами товару,
  • якість товару відповідає умовам договору купівлі-продажу або товар є придатний до мети, з якою товар такого роду звичайно використовується,
  • товар відповідає за якістю чи дизайном зразку зазначеному в договорі, якщо якість або дизайн визначався відповідно до зразка чи моделі вказаному в договорі,
  • товар відповідає кількості, мірі чи вазі,
  • товар відповідає вимогам законодавства.
2. Покупець має право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками товару за умови, що воно виникає протягом двадцяти чотирьох місяців з моменту його отримання. Вище зазначене не застосовується:
  • до товару, який продається за нижчою ціною у зв'язку з недоліком, відповідно до якого ціна була знижена,
  • до зношення товару, яке було спричинене звичайним його використанням,
  • до товару, який був у використанні і недолік якого виник у зв'язку з його звичайним використанням, або ж
  • якщо це випливає із суті справи.

3. Якщо товар немає властивостей, зазначених вище у пункті 1 ЗТУ, покупець має право вимагати заміну товару на такий самий товар; у випадку, якщо недолік не стосується товару у цілому, але лише частини товару, може бути замінено лише частину товару, у якій виявлено недолік.; якщо це не є можливим, покупець має право на розірвання договору купівлі-продажу. У випадку, якщо недолік можна усунути у розумний строк, то покупець має право вимагати безоплатне усунення недоліків товару у розумний строк.

4. Право на заміну товару на такий самий товар або заміну частини товару покупець має також у випадку, якщо він не має можливості використовувати товар належним чином через повторне винекнення недоліку після усунення недоліків або через виникнення ще більшої кількості недоліків. У даному випадку покупець має також право розірвати договір купівлі-продажу.
 
5. Якщо покупець не розірвав договір або якщо він не скористався правом на заміну товару на такий самий без недоліків, на заміну певної частини товару або усунення недоліків товару, він може вимагати відповідну знижку. Покупець має право на відповідну знижку, якщо продавець не може замінити товар на такий самий без недоліків, замінити його частину або усунути недоліки товару, а також якщо продавець не усуне недоліки товару у розумний строк або якщо організація способу захисту прав покупця створить незручності для покупця.
 
6. Якщо на товарі, який продається, на його упаковці, інструкції, яка додається до товару або ж рекламі, відповідно до законодавства, є зазначений термін, протягом якого товар необхідно використати, то продавець надає покупцеві гарантію якості на цей період.
 
7. Гарантійний строк починається з моменту передачі товару покупцеві; якщо товар було відправлено згідно з договором, термін гарантії починається з моменту прибуття товару до місця призначення.
 
8. Покупець втрачає право на гарантію, якщо після прийняття товару покупцем було спричинено шкоду зовнішньому вигляду товару. Ця норма не діє, якщо товар був пошкоджений продавцем.
 
9. Права пов'язані з дефектом товару поширюються і на продавця. Надіслати рекламацію разом с товаром можливо еа адресу: м. Львів, вул. Угорська, 22, 79000, Україна (Відділення «Нова Пошта» № 3).
 
10. Якщо покупець скористається правом з неналежного виконання договору, то продавець надасть підтвердження у письмовій формі,Рекламація повинна бути розглянута у розумний строк, не довше, ніж тридцять календарних днів з моменту звернення покупця, якщо продавець не домовиться зі покупцем про більш тривалий термін.
 

X. Спеціальні положення щодо розгляду рекламації від покупця, який є споживачем

1. Продавець або уповноважений ним працівник приймає рішення щодо рекламації негайно, а у окремих випадках до трьох робочих днів. До цього терміну не зараховується час, необхідний для професійної оцінки недоліку товару, в залежності від типу виробу чи послуги. Рекламація повинна бути розглянута у розумний строк, не довше, ніж тридцять календарних днів з моменту звернення покупця, якщо продавець не домовиться зі покупцем про більш тривалий термін. Після спливу цього терміну, споживач має ті ж права, як у випадку недоліку товару, який неможливо усунути.
 
2. Продавець зобов'язаний надати споживачеві письмове підтвердження про те, коли споживач скористався своїм правом, що є змістом рекламації і який спосіб вирішення рекламації обирає споживач; а також, визначення терміну та способу вирішення рекламації, далі підтвердження про роботу над усуненням недоліків, терміну її виконання, в іншому випадку - письмове обґрунтування відмови у задоволенні рекламації. Зазначена у даній статті інформація надсилається споживачеві на електронну адресу (до листа додається підтвердження отримання рекламації та протокол).
 

XI. Захист особистих даних

Необхідну інформацію про обробку особистих даних ви можете знайти тут: https://www.astratex.ua/zakhist-personalnikh-danikh/
 
 

XII. Заключні положення

1. При виникненні спорів з продавцем чи при порушенні прав споживача, покупець може скористатися шляхом позасудового врегулювання спорів. Процедура позасудового врегулювання спорів забезпечується постійно діючими третейськими судами, що діють при зараєстрованих згідно з чинним законодавством структурах торгової інспеції. Споживач може звернутися за правовою допомогою органів місцевого самоврядування або створених ними структурних підрозділів з питань захисту прав споживачів, таких як федерація споживачів та Європейський споживчий центр.
 
2. Адміністратор має право будь-коли змінити зміст Правил. Про будь-які зміни буде повідомлено шляхом розміщення інформації про умови та правила на сторінках інтернет-магазину, а саме у розділі Торговельні умови, а також шляхом інформування кожного користувача, який має особистий кабінет, за допомогою електронної адреси, у строк не менший, ніж сім днів до початку дії нових правил. У ситуації, якщо споживач не буде згоден з новою редакцією Правил, він має право припинити правовідносини між ним та магазином у порядку, визначеному в пункті 6.2.2.
 
3. Ці правила зазначені в торговельних умовах магазину.
 
4. Спори, які виникли між продавцем та покупцем, який також є споживачем, належать до судів загальної юрисдикції.
 
5. Зазначені умови торговельної діяльності є дійсними та чинними разом із змінами та доповненнями на інтернет-сторінках продавця в день здійснення електронного замовлення покупцем. Продавець залишає за собою право на зміну умов торговельної діяльності.