+380 (94) 710 06 54
Меню

Часті запитання


Дата: 28.8.2020

Часті запитання

Виберіть категорію, яка вас цікавить, і знайдіть відповіді на найпоширеніші запитання.

СТАТУС І ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
Я не отримав підтвердження про замовлення. Як я дізнаюсь, що воно було прийнято?
Ми автоматично надсилаємо електронне повідомлення із підтвердженням замовлення після кожної покупки. Якщо ви не отримали лист на свою адресу, то, будь ласка, перевірте всі папки, особливо папку спам та небажану пошту. Якщо ви не впевнені, чи замовлення було успішно оформлене, зв’яжіться із нашим центром обслуговування клієнтів за адресою info@astratex.ua або зателефонуйте за номером +380 (94) 710 06 54 у будні дні з 9:00 до 17:00.
Що робити якщо виникла помилка при оплаті карткою?
Ви можете повернутися до оплати пізніше. Після отримання замовлення ми відправили вам електронний лист із його підтвердженням. Там же є посилання, яким можна скористатись і здійснити платіж з новою інформацією. Якщо ви робили замовлення під своїм обліковим записом, здійснити оплатиту можна, відкривши його у списку своїх замовлень, після входу в свій кабінет.
Як я можу дізнаюсь, коли отримаю замовлення?
Як тільки ми передамо посилку із вашим замовленням перевізнику, ми надішлемо вам інформаційний електронний лист із номером відстеження посилки. На сайті перевізника https://ua.meest.com/parcel-track ви зможете відслідкувати, де знаходиться ваша посилка та коли вона прибуде в обране вами поштове віділення. Як тільки вантаж пройде розмитнення, інформація на сайті буде оновлена і надано номер ТТН.
Що робити, якщо пакунок пошкоджений?
Якщо під час доставки пакунок має ознаки пошкодження, не приймайте його. Або, якщо це можливо, відкрийте його у присутності представника пошти та перевірте вміст. Якщо ви виявили недоліки або вміст посилки не відповідає вашому замовленню, негайно заявіть про це представнику пошти. Якщо ви прийняли посилку та виявили пошкодження пізніше, перевізник має право не приймати вашу претензію. У будь-якому випадку рекомендуємо зв'язатися з нашою клієнтською підтримкою за номером +380 (94) 710 06 54 у будні дні з 9.00 до 17.00, щоб спеціалісти разом із вами могли оцінити ситуацію та проконсультувати, як правильно вчинити для вирішення питання.
КОД НА ЗНИЖКУ ТА ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ
Що таке код на знижку і для чого він потрібен?
Завдяки коду на знижку, який складається з декількох букв і цифр, ви можете заощадити на покупці в нашому інтернет-магазині. Щоб застосувати знижку, введіть код у відповідне вікно в кошику і натисніть "застосувати". Коли ви використовуєте код, ціна товару в кошику зменшиться на певний відсоток або на фіксовану суму, яка відповіє знижці.

В одному замовленні можна використати лише один код на знижку.
Де я можу отримати код на знижку?
Ми публікуємо коди на знижки в рамках рекламних акцій на нашому сайті та в соціальних мережах, або надсилаємо їх клієнтам електронною поштою щотижня. Ось чому варто підписатися на нашу розсилку.

Кожен код має свої умови для його застосування, тому уважно ознайомтеся з інформацією до нього перед використанням (тип продукту та мінімальна сума замовлення, на який діє знижка та обмеження на товар, який вже зі знижкою)
Що таке подарунковий сертифікат і для чого він призначений?
Подарунковий сертифікат діє як умовний кредит на покупки в нашому електронному магазині. Він може бути у друкованому або електронному вигляді, а вказана на ньому сума буде вирахувана із вартості вашої покупки. Подарунковий сертифікат містить унікальний код, який ви маєте вказати в кошику під час формування замовлення. Вартість сертифіката неподільна, тому необхідно використати всю суму в одному замовленні. На практиці це означає що, якщо ви оберете товари за ціною, нижчою за вартість сертифіката, решта коштів з сертифіката буде втрачена.

В одному замовленні можна використати максимум 5 подарункових сертифікатів.
Чи можу я застосувати код на знижку для придбання подарункового сертифіката?
На жаль, код на знижку неможливо застосувати для придбання подарункового сертифіката.
Де я можу використати код на знижку та подарунковий сертифікат?
Ви знайдете вікно для застосування коду на знижку та подарункового сертифіката у кошику на першому кроці під списком товарів, які ви обрали. Введіть код у відповідне вікно і натисніть кнопку "застосувати". Ви можете використати лише один код на знижку в окремому замовленні. Коди на знижки та подарункові сертифікати діють протягом обмеженого часу і стають неактивними після встановленої дати. При поверненні товару термін дії коду на знижку або подарункового сертифіката не поновлюється.
Чи можу я використовувати код на знижку або подарунковий сертифікат на товари зі знижкою чи новинки?
Ви можете використовувати деякі коди на знижку на будь-який товар із нашого асортименту. Однак інші стосуються лише конкретних товарів: їх не завжди можна використовувати для покупки товарів зі знижкою та новинок, або вони діють лише від певної загальної суми замовлення. Ви завжди можете знайти умови та правила використання певного коду на банері, на головній сторінці нашого магазину, де розміщен код. Подарунковий сертифікат ви можете використовувати для всього нашого асортименту без обмежень.
Я зрозумів, що маю код на знижку лише після завершення замовлення. Що робити?
У цьому випадку зв’яжіться з нашим клієнтським центром за номером +380 (94) 710 06 54 або напишіть на електронну пошту за адресою info@astratex.ua. Якщо ми ще не упакували і не відправили ваше замовлення, наші оператори застосують знижку для вас. Це означає, що чим раніше ви згадаєте про код, тим краще. Однак, ви можете використовувати лише один код на знижку на окреме замовлення.
РЕКЛАМАЦІЯ
Скільки триває гарантія на ваш товар?
Ми надаємо 24-місячну гарантію на всі товари. Гарантія починається від дня отримання посилки. Як продавець, ми несемо відповідальність за усі дефекти, які товар має в момент отримання його покупцем або які виникли протягом гарантійного періоду. Гарантія не поширюється на дефекти, спричинені необережним або неправильним поводженням, та на механічні пошкодження. Тому під час прання білизни дотримуйтесь символів прання, зазначених виробником на етикетці.
Як я можу відправити товар для рекламації?
Ви можете відправити товар для рекламації поштою. Належно упакуйте товар та додайте до посилки накладну та опис дефекту. Потім віднесіть пакунок до будь-якого відділення Нової пошти та відправте за адресою:

СП РОСАН
(повернення Astratex)
Відділення «Нова Пошта» № 3,
Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22.
Ми повідомимо вас про хід розгляду вашої скарги електронною поштою.
Де я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя рекламація?
Ми розглянемо вашу рекламацію протягом 30 днів з моменту отримання та повідомимо вас електронною поштою про її хід. Якщо ви хочете дізнатись про стан своєї рекламації або сумніваєтесь, чи отримали ми ваше відправлення, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером +380 (94) 710 06 54 або напишіть нам електронне повідомлення на адресу info@astratex.ua.
Чи можу я відправити товар на рекламацію після прання?
Так, можете. Рекламації стосуються всіх дефектів, які ви виявили протягом 24-місячного гарантійного періоду. Навіть у цьому випадку ви можете відправити нам товар, як описано вище.
ASTRATEX КЛУБ
Що таке бали Astratex?
Бали Astratex - це система лояльності, якою можуть скористатися наші зареєстровані клієнти. Реєстрація дозволяє отримати 8% cashback від вартості кожного реєстрованого замовлення. Це означає, що, якщо ви купуєте на 1000 Грн, ми нарахуємо 80 Грн на ваш клієнтський рахунок, які ви можете використати пізніше у наступному замовленні, конвертувавши цю суму у знижку. Сума за подарунковий сертифікат, на жаль, не нараховується у вигляді балів.
Коли ви зарахуєте бонуси і протягом якого часу я маю ними скористатись?
Через 30 днів після отримання та оплати вами замовлення, ми нарахуємо вам бали до облікового запису, які ви можете конвертувати у знижку. Скористатися ними ви можете протягом 6 місяців.
Скільки балів та яку частку я отримаю на рахунок?
Ми нарахуємо 8% від загальної вартості придбаного товару, який ви отримали і залишили у себе. Якщо ви повертаєте частину замовлення, на яку попередньо було використано кошти із скарбнички, то таку частку система не повертає.
Як я можу скористатися коштами клубу?
Ви можете оплачувати покупку (або її частину) виключно в нашому інтернет-магазині коштами, які ми зарахуємо до вашого облікового запису. Скористатися ними можна лише для оплати товарів, але зняти гроші чи скористатися ними для оплати доставки та на придбання подарункового сертифіката, на жаль, не можна. Бали також не можна конвертувати в кошти та перерахувати на власну картку або особистий банківський рахунок.
Як я можу відстежувати статус свого кабінету?
Ви можете відстежити свої бонуси, виконавши вхід у свій обліковий запис. Користуватися перевагами клубу можуть лише зареєстровані клієнти. Реєстрація займає лише хвилину та надає вам багато переваг.
Я вже отримала своє замовлення, але бали все ще не нараховані. Чому?
У нашому інтернет-магазині ви можете повернути товар без уточнення причини протягом 30 днів. Це означає, що ми чекаємо, чи буде вами повернуто замовлення або його частина. Після закінчення цього періоду, тобто приблизно через 30 календарних днів після оплати вашого замовлення, зазначена сума з’явиться у вашому кабінеті.
Чи можу я скористатися бонусами для вже створеного замовлення?
Якщо ви забули скористатися бонусами при оформленні свого замовлення, то, на жаль, застосувати конкретну суму для знижки вже неможливо.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Чи можна повернути придбаний товар?
Так, звісно. У нашому магазині ви можете повернути товар протягом 30 днів без зазначення причини. Товар разом із накладною (виглядає як чек) та бланком для повернення товару надішліть нам за адресою:

СП РОСАН
(повернення Astratex)
Відділення «Нова Пошта» № 3,
Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22
Тел.: +38 050 430 1 430
Чи можу я повернути лише частину придбаного товару?
Так, для цього ви можете скористатися послугою повернення товарів та процедурою, описаною в попередній відповіді, як для всього замовлення, так і для окремих позицій. Просто в накладній позначте, які саме товари ви повертаєте.
Чи можу я повернути товар без оплати поштових витрат?
На жаль, повернення товару сплачує відправник, тобто клієнт.
Я хочу повернути товар, але не можу знайти накладну. Що робити?
Покладіть в коробку будь-який документ для ідентифікації вашого замовлення: накладну (виглядає як чек) або її копію, рахунок-фактуру або просто аркуш паперу, на якому достатньо вказати від руки номер замовлення, з якого робите повернення.
Номер замовлення знайдете в електронному листі, який ми відправили вам після його створення. За цим номером ми ідентифікуємо вміст вашого відправлення, після чого здійснемо повернення коштів, відповідно до нашої процедури.
Якщо я поверну товар, коли я отримаю свої гроші?
Ми відправимо гроші протягом 14 робочих днів з моменту опрацювання посилки транспортною компанією, перевізником СП РОСАН. Приблизно вся процедура займає 3 тижні.


Не знайшли відповідь на своє запитання?
Зверніться до нашого центру обслуговування клієнтів за адресою info@astratex.ua або за номером +380 (94) 710 06 54.

Ми будемо раді допомогти у будні дні з 9:00 до 17:00.