+380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) +380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00)

+380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) +380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) з 9:00 до 17:00

Консультування
0
До безкоштовної доставки залишається 9999,- Грн


Дата: 28.8.2020

Тут ви знайдете відповіді на найчастіші запитання наших клієнтів. Для зручності питання поділяються на категорії:

Інформація щодо придбання товарів

Промокоди, подарункові ваучери

Програма лояльності

Повернення товару

Інформація щодо придбання товарів

Як довго чекати посилку? Чи я можу знайти та відстежити її?


Під час відправки товару Ви отримаєте інформацію з номером для відстеження на свою електронну адресу або SMS-повідомленням. На веб-сайті обраного перевізника Ви зможете відстежувати місцезнаходження вашої відправки та коли вона буде доставлена Вам.

Я замовив/ла товар у вас, але не отримав/ла жодної інформації про те, чи ви прийняли замовлення. Як мені потрібно діяти?


Після завершення замовлення Ви отримаєте електронний лист, що підтверджує отримання Вашого замовлення. Якщо Ви не отримали електронний лист або не впевнені, чи було замовлення вдалим, зверніться до нашої лінії клієнтської підтримки за номером +380 (44) 362 00 47 або електронною поштою info@astratex.ua.

Я вказував/ла спосіб оплати кредитною карткою, але платіж не вдався. Що робити?


Ви можете здійснити платіж будь-коли пізніше. Виконавши замовлення, Ви отримуєте електронний лист, що підтверджує отримання вашого замовлення. Він також містить посилання, яке перенаправляє на сторінку системи оплати і дозволяє здійснити платіж. Якщо Ви зареєстрований клієнт, оплату можна здійснити і після входу до списку ваших замовлень.

Я надіслав/ла товар для скарги, але ще не маю інформації щодо її врегулювання. Де я можу знайти більше інформації?


Скарги розглядаються протягом 30 днів з моменту отримання відправки. Кожен замовник повідомляється електронною поштою про хід розгляду скарги. Якщо Ви хочете дізнатися статус вашої скарги або у Вас є сумніви, чи надійшло ваше замовлення до нас, зателефонуйте за номером телефону +380 (44) 362 00 47 або напишіть нам електронною поштою info@astratex.ua.

Промокоди, подарункові ваучери

Що таке промокод?


Промокод - це кілька літер та цифр, які дозволяють отримати знижку на покупку. Промокоди публікуються як частина акцій або надсилаються електронною поштою. Після застосування коду товар у кошику дисконтується за фіксованою сумою чи відсотковою знижкою.

Що таке подарунковий ваучер?


Подарунковий ваучер - це ваучер на знижку, який може бути в друкованому або електронному вигляді. Зазначена на ньому вартість вже сплачена і буде вирахувана з вашої покупки. Ви знайдете код знижки на ваучері, який Ви застосуєте в кошику при покупці. Подарунковий ваучер нероздільний, тобто вся вартість, зазначена на чеку, має бути заявлена в одному замовленні. Код знижки не можна застосувати до придбання подарункового ваучера.

Як я можу застосувати промокод або подарунковий ваучер?


У кошику для покупок, під переліком Ваших товарів, знаходяться спеціальні поля для застосування промокоду чи подарункового ваучера. Введіть коди у формі літер та цифр, а потім натисніть кнопку “Застосувати”. Сума знижки відображатиметься під товарами у кошику. Ви можете використовувати лише один промокод чи один подарунковий ваучер в одному замовленні.

Я забув/ла вказати промокод в замовленні, чи можливо застосувати його після відправлення замовлення?


Зверніться до нашої лінії клієнтської підтримки за номером +380 (44) 362 00 47 або електронною поштою - info@astratex.ua. Якщо Ваше замовлення ще не упаковано та не відправлено, наші оператори подадуть заявку на знижку. Ви можете використовувати лише один промокод чи один подарунковий ваучер в одному замовленні.

Програма лояльності

Більше інформації тут.

Повернення товару

Чи можна повернути придбаний товар?


Так, звісно. У нашому магазині у Вас є законний 14-денний строк повернення товару без причини. Дбайливо упакуйте товар разом з накладною в оригінальну упаковку, в якій він був доставлений. Переконайтесь, що пакет щільно закритий. Якщо Ви хочете повернути товар, принесіть його до найближчої Нової пошти (www.novaposhta.ua) та надішліть на адресу:

  • СП РОСАН
  • (повернення Astratex)
  • Відділення «Нова Пошта» № 3,
  • Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22

Зворотну доставку товару, що повертається оплачує замовник. Ви заплатили готівкою при доставці? Щоб повернути гроші, заповніть номер рахунку, на який потрібно надіслати гроші, в накладній про доставку. Для відшкодування Ви можете використовувати лише номер свого особистого банківського рахунку. Якщо Ви не надасте номер рахунку, ми зв’яжемось з Вами електронною поштою з проханням надіслати його.

Чи можу я повернути лише частину придбаних товарів?


Так, Ви можете повернути буд-яку річ, яка Вам не підійшла. Дійте так само, як і в попередньому запиті.

Коли я отримаю гроші, якщо поверну товар?


Ми повернемо гроші після обробки Вашої рекламації. Інформація про обробку буде надіслана вам електронною поштою.