Дата: 28.8.2020
Тут ви знайдете відповіді на найчастіші запитання наших клієнтів. Для зручності питання поділяються на категорії:
Інформація щодо придбання товарів
Промокоди, подарункові ваучери
Інформація щодо придбання товарів
Як довго чекати посилку? Чи я можу знайти та відстежити її?
Під час відправки товару Ви отримаєте інформацію з номером для відстеження на свою електронну адресу або SMS-повідомленням. На веб-сайті обраного перевізника Ви зможете відстежувати місцезнаходження вашої відправки та коли вона буде доставлена Вам.
Я замовив/ла товар у вас, але не отримав/ла жодної інформації про те, чи ви прийняли замовлення. Як мені потрібно діяти?
Після завершення замовлення Ви отримаєте електронний лист, що підтверджує отримання Вашого замовлення. Якщо Ви не отримали електронний лист або не впевнені, чи було замовлення вдалим, зверніться до нашої лінії клієнтської підтримки за номером +380 (94) 710 06 54 або електронною поштою info@astratex.ua.
Я вказував/ла спосіб оплати кредитною карткою, але платіж не вдався. Що робити?
Ви можете здійснити платіж будь-коли пізніше. Виконавши замовлення, Ви отримуєте електронний лист, що підтверджує отримання вашого замовлення. Він також містить посилання, яке перенаправляє на сторінку системи оплати і дозволяє здійснити платіж. Якщо Ви зареєстрований клієнт, оплату можна здійснити і після входу до списку ваших замовлень.
Я надіслав/ла товар для скарги, але ще не маю інформації щодо її врегулювання. Де я можу знайти більше інформації?
Скарги розглядаються протягом 30 днів з моменту отримання відправки. Кожен замовник повідомляється електронною поштою про хід розгляду скарги. Якщо Ви хочете дізнатися статус вашої скарги або у Вас є сумніви, чи надійшло ваше замовлення до нас, зателефонуйте за номером телефону +380 (94) 710 06 54 або напишіть нам електронною поштою info@astratex.ua.
Промокоди, подарункові ваучери
Що таке промокод?
Промокод - це кілька літер та цифр, які дозволяють отримати знижку на покупку. Промокоди публікуються як частина акцій або надсилаються електронною поштою. Після застосування коду товар у кошику дисконтується за фіксованою сумою чи відсотковою знижкою.
Що таке подарунковий ваучер?
Подарунковий ваучер - це ваучер на знижку, який може бути в друкованому або електронному вигляді. Зазначена на ньому вартість вже сплачена і буде вирахувана з вашої покупки. Ви знайдете код знижки на ваучері, який Ви застосуєте в кошику при покупці. Подарунковий ваучер нероздільний, тобто вся вартість, зазначена на чеку, має бути заявлена в одному замовленні. Код знижки не можна застосувати до придбання подарункового ваучера.
Як я можу застосувати промокод або подарунковий ваучер?
У кошику для покупок, під переліком Ваших товарів, знаходяться спеціальні поля для застосування промокоду чи подарункового ваучера. Введіть коди у формі літер та цифр, а потім натисніть кнопку “Застосувати”. Сума знижки відображатиметься під товарами у кошику. В одному замовленні можете використати максимум 5 подарункових ваучерів.
Я забув/ла вказати промокод в замовленні, чи можливо застосувати його після відправлення замовлення?
Зверніться до нашої лінії клієнтської підтримки за номером +380 (94) 710 06 54 або електронною поштою - info@astratex.ua. Якщо Ваше замовлення ще не упаковано та не відправлено, наші оператори подадуть заявку на знижку. В одному замовленні можете використати максимум 5 подарункових ваучерів.
Програма лояльності
Більше інформації тут.
Повернення товару
Чи можна повернути придбаний товар?
Так, звісно. У нашому магазині у вас є законний 30-денний термін для повернення товару без зазначення причини. Надішліть нам його за адресою:
- СП РОСАН
- (повернення Astratex)
- Відділення «Нова Пошта» № 3,
- Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22
Якщо оплата товару здійснювалась карткою, кошти повертаються покупцю на ту ж саму картку. При оплаті товару післяплатою (при отриманні), покупець може вибрати, чи отримати повернення коштів готівкою для подальшого їх отримання у відділенні ПриватБанку, чи на банківську картку.
Чи можу я повернути лише частину придбаних товарів?
Так, Ви можете повернути буд-яку річ, яка Вам не підійшла. Дійте так само, як і в попередньому пункті.
Коли я отримаю гроші, якщо поверну товар?
Ми повернемо гроші після опрацювання вашого повернення. Інформація про хід вирішення питання буде надіслана вам електронною поштою.