Консультація

Ваш кошик порожній

Дуже шкода. Додайте щось із Улюбленого чи гляньте на наші Новинки.

Часті запитання


Дата: 28.8.2020

Часті запитання

Виберіть категорію, яка вас цікавить, і знайдіть відповіді на найпоширеніші запитання.

СТАТУС І ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
Я не отримав підтвердження про замовлення. Як я дізнаюсь, що воно було прийнято?
Ми автоматично надсилаємо електронне повідомлення із підтвердженням замовлення після кожної покупки. Якщо ви не отримали лист на свою адресу, то, будь ласка, перевірте всі папки, особливо папку спам та небажану пошту. Якщо ви не впевнені, чи замовлення було успішно оформлене, зв’яжіться із нашим центром обслуговування клієнтів за адресою info@astratex.ua або зателефонуйте за номером +380 (94) 710 06 54 у будні дні з 9:00 до 17:00.
Що робити якщо виникла помилка при оплаті карткою?
Ви можете повернутися до оплати пізніше. Після отримання замовлення ми відправили вам електронний лист із його підтвердженням. Там же є посилання, яким можна скористатись і здійснити платіж з новою інформацією. Якщо ви робили замовлення під своїм обліковим записом, здійснити оплатиту можна, відкривши його у списку своїх замовлень, після входу в свій кабінет.
Як я можу дізнаюсь, коли отримаю замовлення?
Як тільки ми передамо посилку із вашим замовленням перевізнику, ми надішлемо вам інформаційний електронний лист із номером відстеження посилки. На сайті перевізника https://ua.meest.com/parcel-track ви зможете відслідкувати, де знаходиться ваша посилка та коли вона прибуде в обране вами поштове віділення. Як тільки вантаж пройде розмитнення, інформація на сайті буде оновлена і надано номер ТТН.
Що робити, якщо пакунок пошкоджений?
Якщо під час доставки пакунок має ознаки пошкодження, не приймайте його. Або, якщо це можливо, відкрийте його у присутності представника пошти та перевірте вміст. Якщо ви виявили недоліки або вміст посилки не відповідає вашому замовленню, негайно заявіть про це представнику пошти. Якщо ви прийняли посилку та виявили пошкодження пізніше, перевізник має право не приймати вашу претензію. У будь-якому випадку рекомендуємо зв'язатися з нашою клієнтською підтримкою за номером +380 (94) 710 06 54 у будні дні з 9.00 до 17.00, щоб спеціалісти разом із вами могли оцінити ситуацію та проконсультувати, як правильно вчинити для вирішення питання.
КОД НА ЗНИЖКУ ТА ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ
Що таке код на знижку і для чого він потрібен?
Завдяки коду на знижку, який складається з декількох букв і цифр, ви можете заощадити на покупці в нашому інтернет-магазині. Щоб застосувати знижку, введіть код у відповідне вікно в кошику і натисніть "застосувати". Коли ви використовуєте код, ціна товару в кошику зменшиться на певний відсоток або на фіксовану суму, яка відповіє знижці.

В одному замовленні можна використати лише один код на знижку.
Де я можу отримати код на знижку?
Ми публікуємо коди на знижки в рамках рекламних акцій на нашому сайті та в соціальних мережах, або надсилаємо їх клієнтам електронною поштою щотижня. Ось чому варто підписатися на нашу розсилку.

Кожен код має свої умови для його застосування, тому уважно ознайомтеся з інформацією до нього перед використанням (тип продукту та мінімальна сума замовлення, на який діє знижка та обмеження на товар, який вже зі знижкою)
Що таке подарунковий сертифікат і для чого він призначений?
Подарунковий сертифікат діє як умовний кредит на покупки в нашому електронному магазині. Він може бути у друкованому або електронному вигляді, а вказана на ньому сума буде вирахувана із вартості вашої покупки. Подарунковий сертифікат містить унікальний код, який ви маєте вказати в кошику під час формування замовлення. Вартість сертифіката неподільна, тому необхідно використати всю суму в одному замовленні. На практиці це означає що, якщо ви оберете товари за ціною, нижчою за вартість сертифіката, решта коштів з сертифіката буде втрачена.

В одному замовленні можна використати максимум 5 подарункових сертифікатів.
Чи можу я застосувати код на знижку для придбання подарункового сертифіката?
На жаль, код на знижку неможливо застосувати для придбання подарункового сертифіката.
Де я можу використати код на знижку та подарунковий сертифікат?
Ви знайдете вікно для застосування коду на знижку та подарункового сертифіката у кошику на першому кроці під списком товарів, які ви обрали. Введіть код у відповідне вікно і натисніть кнопку "застосувати". Ви можете використати лише один код на знижку в окремому замовленні. Коди на знижки та подарункові сертифікати діють протягом обмеженого часу і стають неактивними після встановленої дати. При поверненні товару термін дії коду на знижку або подарункового сертифіката не поновлюється.
Чи можу я використовувати код на знижку або подарунковий сертифікат на товари зі знижкою чи новинки?
Ви можете використовувати деякі коди на знижку на будь-який товар із нашого асортименту. Однак інші стосуються лише конкретних товарів: їх не завжди можна використовувати для покупки товарів зі знижкою та новинок, або вони діють лише від певної загальної суми замовлення. Ви завжди можете знайти умови та правила використання певного коду на банері, на головній сторінці нашого магазину, де розміщен код. Подарунковий сертифікат ви можете використовувати для всього нашого асортименту без обмежень.
Я зрозумів, що маю код на знижку лише після завершення замовлення. Що робити?
У цьому випадку зв’яжіться з нашим клієнтським центром за номером +380 (94) 710 06 54 або напишіть на електронну пошту за адресою info@astratex.ua. Якщо ми ще не упакували і не відправили ваше замовлення, наші оператори застосують знижку для вас. Це означає, що чим раніше ви згадаєте про код, тим краще. Однак, ви можете використовувати лише один код на знижку на окреме замовлення.
РЕКЛАМАЦІЯ
Скільки триває гарантія на ваш товар?
Ми надаємо 24-місячну гарантію на всі товари. Гарантія починається від дня отримання посилки. Як продавець, ми несемо відповідальність за усі дефекти, які товар має в момент отримання його покупцем або які виникли протягом гарантійного періоду. Гарантія не поширюється на дефекти, спричинені необережним або неправильним поводженням, та на механічні пошкодження. Тому під час прання білизни дотримуйтесь символів прання, зазначених виробником на етикетці.
Як я можу відправити товар для рекламації?
Ви можете дуже легко та зручно повернути нам замовлення для рекламації. Належно упакуйте товар та додайте до посилки накладну, бланк для повернення товару та опис дефекту. Потім віднесіть пакунок до будь-якого відділення Нової пошти та відправте нам за адресою:

СП РОСАН
(повернення Astratex)
Відділення «Нова Пошта» № 3,
Україна, м. Львів, вул. Угорська, 22, 79000.
Ми повідомимо вас про хід розгляду вашої скарги електронною поштою.
Де я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя рекламація?
Ми розглянемо вашу рекламацію протягом 30 днів з моменту отримання та повідомимо вас електронною поштою про її хід. Якщо ви хочете дізнатись про стан своєї рекламації або сумніваєтесь, чи отримали ми ваше відправлення, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером +380 (94) 710 06 54 або напишіть нам електронне повідомлення на адресу info@astratex.ua.
Чи можу я відправити товар на рекламацію після прання?
Так, можете. Рекламації стосуються всіх дефектів, які ви виявили протягом 24-місячного гарантійного періоду. Навіть у цьому випадку ви можете відправити нам товар, як описано вище.
КРЕДИТИ
Що таке кредити?
Кредити - це віртуальна "валюта", яку можна використати на покупку у нашому магазині Astratex.ua, якщо ви ввійшли попередньо в свій обліковий запис. 1 кредит = 1 ГРН, 10 кредитів = 10 ГРН тощо.
Як нараховуються кредити?
Кредити автоматично нараховуються через 30 днів після отримання замовлення (адже це гарантований період, протягом якого клієнт має можливість повернути товар). Однак ви можете активувати їх раніше самостійно, через 21 день з моменту отримання замовлення. Для цього, у своєму обліковому записі, у розділі "Замовлення" оберіть те, яке не будете повертати, і в деталях до нього натисніть на кнопку "Активація кредитів". Але перед цим уважно перевірте весь товар, тому що, отримавши кредити раніше, ви втрачаєте можливість повернути замовлення.
В яких випадках я не можу скористатися кредитами?
Кредити можна використовувати на покупку будь-якого товару, що є на нашому сайті. Однак ними не можна оплатити доставку, додаткові послуги або подарунковий сертифікат.
Як я можу отримати кредити?
Tак званий "кешбек", тобто, ви отримуєте кредити на наступну покупку (8% від вартості придбанного товару). Важливо, що попередньо ви маєте увійти у свій обліковий запис на сайті Astratex.ua.
Я не використовував кредити, але вони зменшилися після мого останнього входу. Чому?
Очевидно, у деяких з ваших кредитів закінчився строк дії, і вони були анульовані. Стандартний термін дії кешбек-кредитів – 180 днів. Якщо у вас залишились запитання, зверніться до нашої клієнтської підтримки.
Чи можу я перерахувати кредити зі свого облікового запису на свій банківський рахунок?
Kredity cashback, získané z hodnoty ceny nakúpeného tovaru, nemožno previesť na účet, sú určené iba na nákup tovaru.
Кредити, отримані як кешбек (тобто від вартості придбаних товарів), не можуть бути перераховані на ваш власний рахунок, адже призначені лише для покупок на нашому сайті.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Чи можна повернути придбаний товар?
Так, звісно. Ви можете повернути товар протягом 30 днів без зазначення причини. Для цього, замовлення разом із накладною (виглядає як чек) та бланком для повернення товару надішліть нам за адресою:

СП РОСАН
(повернення Astratex)
Відділення «Нова Пошта» № 3,
Україна, м. Львів, вул. Угорська, 22, 79000
Тел.: +38 050 430 1 430

Якщо попередньо ви придбали додаткову опцію "експрес-повернення коштів", надішліть нам транспортну накладну після відправки замовлення. Зі своєї сторони, як тільки транспортна компанія опрацює ваш запит, що може тривати у сьогоднішніх умовах тиждень - два, ми перерахуємо кошти протягом 14 днів на номер картки, який ви вкажите попередньо.
Чи можу я повернути лише частину придбаного товару?
Так, для цього ви можете скористатися послугою повернення товарів та процедурою, описаною в попередній відповіді, як для всього замовлення, так і для окремих позицій. Просто в накладній позначте, які саме товари ви повертаєте.
Чи можу я повернути товар без оплати поштових витрат?
На жаль, повернення товару сплачує відправник, тобто клієнт.
Я хочу повернути товар, але не можу знайти накладну. Що робити?
Ми поступово замінюємо накладну на бланк для повернення товару, який можна знайти в конверті в оригінальному відправленні. Окрім цього, після отримання замовлення, ми надсилаємо вам рахунок-фактуру на вашу електронну пошту як підтвердження. Просто роздрукуйте та покладіть цей документ в пакет із товаром, а ми вже ідентифікуємо, кому належить повернення.
Покладіть будь-який ідентифікатор вашого замовлення - разом із накладною або з бланком для повернення товару, які ви отримали в оригільному відправленні (або інший ідентифікатор замовлення, наприклад, рахунок-фактура, копія замовлення, тощо). Номер замовлення можете знайти в електронному листі, який ми надіслали після його створення. За цим номером ми ідентифікуємо вміст вашого відправлення.
Якщо я поверну товар, коли я отримаю свої гроші?
Ми відправимо гроші протягом 14 робочих днів з моменту опрацювання посилки транспортною компанією, перевізником СП РОСАН. Приблизно вся процедура займає 3 тижні.


Не знайшли відповідь на своє запитання?
Зверніться до нашого центру обслуговування клієнтів за адресою info@astratex.ua або за номером +380 (94) 710 06 54.

Ми будемо раді допомогти у будні дні з 9:00 до 17:00.