+380 (94) 710 06 54
Меню

Часті запитання


Дата: 28.8.2020

Тут ви знайдете відповіді на найчастіші запитання наших клієнтів. Для зручності питання поділяються на категорії:

Інформація щодо придбання товарів

Промокоди, подарункові ваучери

Програма лояльності

Повернення товару

Інформація щодо придбання товарів

Як довго чекати посилку?


Ми відправляємо свій товар з Чехії, тому орієнтовна доба доставки 7 - 9 днів, але терміни можуть бути подовжені й залежатимуть від розвитку ситуації в країні.

Як можна відстежити посилку?


Після відправки товару Ви отримаєте на електронну пошту повідомлення від транспортної компанії з посиланням для відстеження посилки на сайті перевізника. Як тільки посилка перетне кордон і прибуде в сортувальний центр, їй буде надано номер ТТН для відстеження на сайті Нової пошти.

Я замовив/ла товар на сайті, але не отримав/ла жодної інформації про те, чи ви прийняли замовлення. Як мені потрібно діяти?


Після створення замовлення Ви отримаєте електронний лист, що підтверджує отримання нами Вашого замовлення. Якщо Ви його не отримали або не впевнені, чи було замовлення створено успішно, зверніться до нашої лінії клієнтської підтримки за номером +380 (94) 710 06 54 або напишіть нам на електронну адресу info@astratex.ua для додаткової консультації.

ЯЯ намагалась/вся оплатити замовлення карткою, але платіж не був успішним. Як мені оплатити замовлення карткою?


Ви можете здійснити платіж будь-коли пізніше. Після створення замовлення, Ви отримуєте електронний лист з його підтвердженням. Там же ви знайдете посилання, яке перенаправить на сторінку системи оплати і дозволить здійснити платіж повторно. Якщо Ви зареєстрований клієнт, оплату можна здійснити і після входу до списку ваших замовлень.

Я сплачував/ла своє замовлення карткою онлайн, але з банківського рахунку була списана більша сума, ніж вказана на сайті. Чому?


Зверніть увагу, що наш магазин створено в Чехії (ЄС). Вартість замовлення на сайті зазначена у гривні та може змінюватися в залежності від курсу валют, встановлених банком. Щодо курсу валют на дату здійснення оплати, проконсультуйтеся додатково з представником банку, що обслуговує Вашу картку/рахунок.

Я отримав/ла безкоштовну доставку, але все одно маю додаткове нарахування до загальної суми. Чому?


Доставка у нашому магазині коштує 119 Грн., але, якщо загальна сума замовлення перевищує 1 299 Грн, то вона буде безкоштовна. Якщо при створенні замовлення Ви обираєте “післяплату”, то до загальної вартості покупки нараховуються додатково 99 Грн.

Які я маю переваги, оплативши додаткові послуги?


Якщо ви обираєте “Захист від пошкодження або втрати” за 75 Грн і, раптом, Ваша посилка буде пошкоджена або загублена під час доставки, ми негайно безкоштовно відправимо Вам новий товар. Якщо товар не підійшов і ви повернули його нам, оплативши попередньо “Експрес-повернення коштів”, то ми перерахуємо Вам гроші протягом декількох днів на вказаний вами рахунок або у відділення ПриватБанку готівкою.

Чому мою посилку затримано на митниці?


Зверніть увагу, що ми відправляємо товар із Чехії (ЄС), тому, якщо загальна сума відправлення буде перевищувати 150 Євро, то Вам буде нараховано ввізне мито та ПДВ від загальної вартості відправлення (приблизно 30%), а також додатково нараховується оплата за митно-брокерські послуги. Ви отримаєте на номер телефона повідомлення з реквізитами для оплати мита.

Промокоди, подарункові ваучери

Що таке промокод?


Промокод - це кілька літер та цифр, які дозволяють отримати знижку на покупку. Промокоди публікуються як частина акцій або надсилаються електронною поштою. Після застосування коду товар у кошику дисконтується за фіксованою сумою чи відсотковою знижкою.

Що таке подарунковий ваучер?


Подарунковий ваучер - це ваучер на знижку, який може бути в друкованому або електронному вигляді. Зазначена на ньому вартість вже сплачена і буде вирахувана з вашої покупки. Ви знайдете код знижки на ваучері, який Ви застосуєте в кошику при покупці. Подарунковий ваучер нероздільний, тобто вся вартість, зазначена на чеку, має бути заявлена в одному замовленні. Код знижки не можна застосувати до придбання подарункового ваучера.

Як я можу застосувати промокод або подарунковий ваучер?


У кошику для покупок, під переліком Ваших товарів, знаходяться спеціальні поля для застосування промокоду чи подарункового ваучера. Введіть коди у формі літер та цифр, а потім натисніть кнопку “Застосувати”. Сума знижки відображатиметься під товарами у кошику. В одному замовленні можете використати максимум 5 подарункових ваучерів.

Я забув/ла вказати промокод в замовленні, чи можливо застосувати його після відправлення замовлення?


Зверніться до нашої лінії клієнтської підтримки за номером +380 (94) 710 06 54 або електронною поштою - info@astratex.ua. Якщо Ваше замовлення ще не упаковано та не відправлено, наші оператори подадуть заявку на знижку. В одному замовленні можете використати максимум 5 подарункових ваучерів.

Програма лояльності

Більше інформації тут.

Повернення товару

Чи можна повернути або обміняти придбаний товар?


На жаль, товар, який ви придбали в нашому магазині, не підлягає обміну, але протягом 30 днів ви можете нам його повернути без зазначення причини, а ми, в свою чергу, повернемо вам кошти протягом 14 днів після того, як транспортна компанія опрацює ваш запит. Надішліть нам своє замовлення за адресою:

  • СП РОСАН
  • (повернення Astratex)
  • Відділення «Нова Пошта» №3
  • Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22
  • Тел.: +38 050 430 1 430

Якщо оплата попередньо здійснювалась карткою, кошти ми повернемо на ту ж саму картку. Якщо ви обирали післяплату, то можете обрати варіанти отримання коштів: готівкою у відділенні ПриватБанку чи на банківську картку.

Чи можу я повернути лише частину придбаних товарів?


Так, Ви можете повернути будь-яку річь, яка Вам не підійшла. Дійте так само, як і в попередньому пункті.

Як швидко я отримаю кошти після повернення?


Кошти ми повертаємо протягом 14 днів після того, як транспортна компанія опрацює ваш запит. Вони, в свою чергу, можуть над ним працювати 10 - 14 днів. Тобто, вся процедура займає 3 - 4 тижня.