Скільки триває гарантія на ваш товар?
Ми надаємо 24-місячну гарантію на всі товари. Гарантія починається від дня отримання посилки. Як продавець, ми несемо відповідальність за усі дефекти, які товар має в момент отримання його покупцем або які виникли протягом гарантійного періоду. Гарантія не поширюється на дефекти, спричинені необережним або неправильним поводженням, та на механічні пошкодження. Тому під час прання білизни дотримуйтесь символів прання, зазначених виробником на етикетці.
Як я можу відправити товар для рекламації?
Ви можете легко та зручно відправити товар на рекламацію через відділення Нової пошти. Будь ласка, добре упакуйте продукт, щоб він не пошкодився під час транспортування. Додайте накладну та бланк для повернення товару, які ви отримали в оригінальному відправленні разом із товаром, рахунок-фактуру чи будь-який інший документ, який ідентифікує ваше замовлення, і опис дефекту. Надішліть нам все на вже зазначену адресу Нової пошти.
Де я можу дізнатись, на якому етапі знаходиться моя рекламація?
Ми розглянемо вашу рекламацію протягом 30 днів з моменту отримання та повідомимо вас електронною поштою про її хід. Якщо ви хочете дізнатись про стан своєї рекламації або сумніваєтесь, чи отримали ми ваше відправлення, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером +380 (94) 710 06 54 або напишіть нам електронне повідомлення на адресу info@astratex.ua
Чи можу я відправити товар на рекламацію після прання?
Так, можете. Рекламації стосуються всіх дефектів, які ви виявили протягом 24-місячного гарантійного періоду. Навіть у цьому випадку ви можете відправити нам товар, як описано вище.