+380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) +380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00)

+380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) +380 (44) 362 00 47 (з 9:00 до 17:00) з 9:00 до 17:00

Консультування
0
До безкоштовної доставки залишається 9999,- Грн

Повернення товару


Дата: 18.8.2020

Гарантія та повернення товару

Гарантійний термін на товар починається з дня отримання товару споживачем. На товари надається гарантія на 24 місяці, подібно до традиційного магазину. Продавець несе відповідальність за всі дефекти, які є у товару на момент отримання покупцем або які з’являються протягом гарантійного терміну. Він не поширюється на дефекти, викликані необережним чи неправильним поводженням або механічними пошкодженнями. Під час прання та чищення білизни дотримуйтесь символів прання, зазначених виробником на етикетці.

Якщо товар не відповідає вашим очікуванням, його можна повернути поштою. Вартість транспортування товару до нас оплачує замовник. Будь ласка, упакуйте товар належним чином та в упаковці, відповідно до характеру товару, щоб уникнути подальшого погіршення товару під час транспортування. Необхідно також додати опис дефекту, заповнену картку скарги (нижня частина накладної) та Ваші контактні дані. Ми розглянемо будь-яку скаргу без зайвих затримок і замовник буде повідомлений про її хід.

Більш детальну інформацію щодо процедури повернення / заміни товару, можна знайти тут.