Дата: 18.5.2021
Незважаючи на те, що ми вибираємо для вас товари тільки від надійних постачальників, вони можуть мати дефект, який був спричинений не вашою виною. У цьому випадку необхідно повернути товар. Нижче ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання щодо рекламації.
Який термін подання рекламації?
Як продавець, ми несемо відповідальність за дефекти (навіть приховані дефекти) протягом 24 місяців з моменту отримання Покупцем товару. Однак це повинен бути дефект, який товар вже мав на момент отримання.
У яких ситуаціях ви не несете відповідальності за дефекти?
- товари були продані за нижчою ціною через дефект, щодо якого була домовлена нижча ціна,
- товари зношені внаслідок їх нормального використання,
- це використаний товар та дефект, що відповідає ступеню використання або зносу, який виріб мав, коли його придбав покупець,
- це випливає з властивостей даного товару.
На що я маю право, якщо виявив серйозний дефект товару?
- усунення дефекту доставкою нового товару без дефекту або доставкою відсутнього товару, якщо це не є непропорційним із-за характеру дефекту, і якщо дефект стосується лише частини товару, Покупець може вимагати заміни лише частини товару,
- усунення дефекту шляхом ремонту товару,
- подання заяви про зниження ціни,
- відмову від договору.
На що я маю право, якщо товар має лише незначні дефекти?
Якщо дефект був спричинений незначним порушенням договору, ви маєте право вимагати видалення дефекту або розумної знижки на ціну придбання. Навіть у разі усунення дефекту ви маєте право на повернення товару, навіть якщо дефект проявляється неодноразово після ремонту або у випадку великої кількості дефектів.
Як подати скаргу на товар?
Ви можете подати позов про дефект за допомогою повідомлення про скаргу. У ньому повинна бути ваша ідентифікаційна інформація, опис дефекту або того, як він проявляється, а також інформація про те, як ви хочете, щоб ми усунули дефект. До повідомлення про скаргу приєднайте накладну на доставку або номер замовлення.
Добре запакуйте заявлені товари, щоб вони не постраждали в подальшому під час транспортування, та надішліть їх разом із повідомленням про скаргу на адресу
СП РОСАН
(повернення Astratex)
Відділення «Нова Пошта» № 3,
Україна, м. Львів, вул. Угорська, 22, 79000
Тел.: +38 050 430 1 430
Не забудьте взяти квитанцію про доставку.
Скільки часу потрібно для обробки скарги?
Отримавши скаргу, ми негайно підтвердимо електронною поштою, що отримали рекламований товар. Ми розглядаємо всі скарги без зайвої затримки, не пізніше 30 робочих днів.
Додаткову інформацію про ваші права та порядок подання скарг можна знайти на https://www.astratex.ua/torgovelni-umovi/