+380 (94) 710 06 54
Меню

Доставка і оплата


Дата: 17.8.2020

Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка:
  • при замовленні від 1999 Грн

Оплата може бути здійснена готівкою/карткою при отриманні товару або карткою онлайн.

При оплаті замовлення у відділенні НП або Meest стягується 99 грн за післяплату. Ця сума зараховується до загальної вартості замовлення і її не треба сплачувати додатково у відділенні.

Наш магазин створено в Чехії (ЄС). Вартість замовлення на сайті зазначена у гривні та може змінюватися в залежності від курсу валют, встановлених банком. Щодо курсу валют на дату здійснення оплати, проконсультуйтеся додатково з представником банку, що обслуговує Вашу картку/рахунок.

Замовлення будуть відправлені із Чехії і доставлені вам протягом 7 - 9 робочих днів, але звертаємо увагу, що терміни доставки можуть бути подовжені й залежатимуть від розвитку ситуації в країні.

Зверніть увагу, що ми відправляємо товар із Чехії (ЄС), тому, якщо загальна сума відправлення буде перевищувати 150 Євро, то Вам буде нараховано ввізне мито та ПДВ від загальної вартості відправлення (приблизно 30%), а також додатково нараховується оплата за митно-брокерські послуги

Всі товари, які ми пропонуємо в нашому інтернет-магазині, є в наявності.

Виберіть комбінацію доставки та способу оплати, який вам найбільше підходить. Які варіанти?

Доставка

Доставка у відділення
Онлайн-оплата
Накладений платіж
У відділеннях Нової пошти
119 Грн
218 Грн
Онлайн-оплата: 119 Грн
Накладений платіж: 218 Грн
  • Замовлення будуть доставлені вам протягом 7 - 9 робочих днів, але звертаємо увагу, що терміни доставки можуть бути подовжені й залежитимуть від розвитку ситуації в країні.
  • Після відправки замовлення Ви отримаєте повідомлення з номером посилки на свою електронну адресу, яку зможете відстежити на сайті нашого перевізника: https://ua.meest.com/parcel-track. Як тільки посилку отримає Нова пошта, на сайті відобразиться номер ТТН, за яким ви зможете перевірити орієнтовну дату прибуття в обране відділення та отримати посилку. Як тільки ваш товар буде доставлений у відділення, Ви отримаєте SMS-повідомлення або електронний лист з номером експрес-накладної. (Посилка може бути передана іншій особі, якщо вона знає номер експрес-накладної).
  • Стандартний час зберігання посилки - 7 днів.
  • У відділеннях оплата здійснюється готівкою або карткою. Детальніше на https://novaposhta.ua/
Доставка до відділень та поштоматів
У відділеннях та поштоматах Meest
119 Грн
218 Грн
Онлайн-оплата: 119 Грн
Накладений платіж: 218 Грн
  • Для доставки можна обрати поштомат, Meest ПОШТА-mini до 10 кг або Meest ПОШТА до 30 кг: https://ua.meest.com/offices-ua
  • Замовлення будуть доставлені вам протягом 7 - 9 робочих днів, але звертаємо увагу, що терміни доставки можуть бути подовжені й залежитимуть від розвитку ситуації в країні.
  • Після відправки замовлення Ви отримаєте повідомлення з номером посилки для відстеження на свою електронну адресу, яку зможете відстежити на сайті: https://ua.meest.com/parcel-track
  • Як тільки ваш товар буде доставлений у відділення, Ви отримаєте SMS- повідомлення або електронний лист з номером експрес-накладної. (Посилка може бути передана іншій особі, якщо вона знає номер експрес-накладної).
  • Безкоштовне зберігання відправлення - до 5-х робочих днів.
  • У всіх відділеннях оплата здійснюється готівкою або карткою. Детальніше на https://ua.meest.com/

Оплата

Готівкою або карткою при отриманні
  • Оплата готівкою або карткою у поштовому відділенні при отриманні замовленого товару. Але, звертаємо увагу, що додатково, при виборі цього методу оплати, ви маєте сплатити 99 Грн.
Карткою на сайті
  • Зручний спосіб оплати.
  • При оформленні замовлення вкажіть дані Вашої картки безпосередньо в кошику.
  • Зверніть увагу, що наш магазин створено в Чехії (ЄС). Вартість замовлення на сайті зазначена у гривні та може змінюватися в залежності від курсу валют, встановлених банком. Щодо курсу валют на дату здійснення оплати, проконсультуйтеся додатково з представником банку, що обслуговує Вашу картку/рахунок.
  • Якщо транзакція буде авторизована, оплата буде здійснена негайно і ми відправимо товар, як можна швидше.
  • Ми підтримуємо протокол 3D Secure. Наші співробітники не мають доступу до реквізитів вашої картки.
Google Pay
  • За допомогою Google Pay ви можете оплачувати покупки онлайн, не вказуючи платіжну інформацію безпосередньо на сайті.
  • Зверніть увагу, що наш магазин створено в Чехії (ЄС). Вартість замовлення на сайті зазначена у гривні та може змінюватися в залежності від курсу валют, встановлених банком. Щодо курсу валют на дату здійснення оплати, проконсультуйтеся додатково з представником банку, що обслуговує Вашу картку/рахунок.
  • Google Pay надсилає продавцеві номер віртуального рахунку замість фактичного номера картки, тому ваші дані платежу залишаються в абсолютній безпеці.
  • Щоб здійснити онлайн-платіж, необхідно зберегти картку в обліковому записі Google або в Google Chrome.
  • З детальною інформацією про Google Pay можете ознайомитись за посиланням.
Apple Pay
  • Найбільшою перевагою сервісу Apple Pay є біометрична перевірка кожного платежу на iPhone за допомогою Touch ID, Face ID або Apple Watch.
  • Зверніть увагу, що наш магазин створено в Чехії (ЄС). Вартість замовлення на сайті зазначена у гривні та може змінюватися в залежності від курсу валют, встановлених банком. Щодо курсу валют на дату здійснення оплати, проконсультуйтеся додатково з представником банку, що обслуговує Вашу картку/рахунок.
  • Вам не потрібно вводити SMS-код авторизації для онлайн-покупок, які ви можете зареєструвати в телефоні. Кожна транзакція Apple Pay пов’язана з унікальним кодом, який генерується під час біометричної сертифікації на iPhone або Apple Watch.
  • Цей захист не тільки зручний для користувачів, але й відповідає вимогам законодавства у сфері безпеки платежів, а також нормативно-правовим актам компаній, що спеціалізуються на платіжних технологіях Visa та Mastercard.
  • Ви можете знайти більше інформації про Apple Pay на веб-сайті Apple.

Пошкоджена посилка?

Який би спосіб доставки ви не вибрали, посилка може надійти до вас не у 100% належному стані. Як діяти в такому випадку?


  • Завжди ретельно оглядайте посилку, і якщо на упаковці виявлені ознаки механічних пошкоджень, відмовтеся від його прийому.
  • По можливості відкрийте пакунок перед кур'єром або співробітником пошти.
  • Якщо є ознаки пошкодження, негайно здійсніть документальне фіксування обсягів завданої шкоди або факту втрати поштового відправлення.
  • Якщо ви повідомите про пошкодження пізніше, перевізник залишає за собою право не приймати скаргу.